piątek, 16 stycznia 2015

V3 - Piosenka i rozmowa Leonetty! - Odcinek 64

Bezpośredni odnośnik do obrazka

W ostatnim odcinku, jaki został nam opublikowany, mieliśmy możliwość oglądnięcia pięknej scenki z udziałem naszej kochanej Leonetty. Wykonali utwór "Nuestro Comino" oraz rozpoczęli dość ciekawą rozmowę o swojej dwójce.

Zapraszamy do przeczytania  tłumaczenia!





śpiewają:

Violetta: tyle czasu chodząc z tobą, pamiętam dzień w  którym cię poznałam. miłość we mnie urodziła się, twój uśmiech mnie nauczył, że za chmurami zawsze będzie słońce.
Leon:
zdradzę ci, że bez ciebie nie mogę żyć, jesteś światłem na mojej drodze. odkąd moja dusza cię poznała twoja słodycz mnie urzekła.
Violetta y Leon:
kiedy jestem z tobą, zatrzymuje się zegar, czujemy to oboje, serca nam to mówią i ucho słyszy delikatny nasz szept. chcę patrzeć na ciebie, chcę śnić o tobie, przeżyć z tobą każdą chwilę, chce cie przytulić, chcę pocałować, chcę mieć cię blisko mnie. przecież miłość jest tym co czuję, jesteś wszystkim dla mnie..  hcę patrzeć na ciebie, chcę śnić o tobie, przeżyć z tobą każdą chwilę, chce cie przytulić, chcę pocałować, chcę mieć cię blisko mnie. jesteś tym co potrzebuję. przecież to co czujemy to miłość..

dzwonią do siebie:

poczta głosowa Leona: Cześć, tutaj Leon, zostawi wiadomość po usłyszeniu sygnału..
poczta głosowa Violetty: w tym momencie nie mogę odebrać, zostaw wiadomość później ją odsłucham..

Violetta: ah.. zdzwoniłam do ciebie
Leon: dzwoniłem do ciebie
Violetta:
ja też..
Leon:
ja też..
Violetta:
hah.. dobrze nam to wyszło.
Leon:
tak właśnie..
Violetta:
okey, chcę z tobą porozmawiać.. dużo o tym myślałam i muszę ci powiedzieć coś bardzo ważnego..
Leon:
ja też, musimy porozmawiać o nas..
    tłumaczenia wykonała Candeggero dla bloga violetta-fanstrefa.blogspot.com ! zakaz kopiowania!

Oh, kolejna piękna romantyczna scena Leonetty, mam nadzieję, że para tym razem nie spocznie na tym i po raz kolejny zaczną gadać o przyjaźni, bo tego fani już nie zniosą.

Widzieliście już tą scenę.? Co o niej myślicie?

4 komentarze:

  1. Jeśli oni nie będą razem to..Och. Zwariuję xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :)) A co do sceny to cudowna, bo uwielbiam Leonettę.
    Mam nadzieję, że 65 odcinku będą już parą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci dziękuję kochana za te tłumaczenia =)
    Jesteś rewelacyjna ♥

    Przy okazji wpadnij też do mnie, dodałam nowy rozdział :*
    Mam nadzieję, że go przeczytasz i wyrazisz swoją opinię, pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Leonette super post 😄

    OdpowiedzUsuń